Kelly werkt op verschillende plekken: op kantoor of buiten de deur. “Voor een gemeente heb ik gewerkt op locatie als applicatiebeheerder. Daarbij heb ik de afdeling Financiën ondersteund en beantwoordde ik vragen van medewerkers die gebruik maakten van de gemeentelijke front- en backofficeapplicatie. Op kantoor voeren we voor verschillende gemeenten de gehele backoffice administratie uit. Wat dat inhoudt? Facturen/declaraties controleren, beschikkingen invoeren en veel contact met zorgaanbieders, gemeenten, het CAK en de SVB. Elke zorgaanbieder en gemeente werkt weer anders. Nu werk ik enkele dagen in de week, voor een andere gemeente, op locatie. Hier bied ik ondersteuning bij het verwerken van gegevens via het landelijke iWmo- en iJW-berichtenverkeer en is er nauw contact met de consulenten van de gemeente. Je merkt goed hoe iedere gemeente de werkprocessen in de backoffice zelf inricht. Ik vind het interessant om de verschillen in kaart te brengen en te vertalen naar een efficiënte werkwijze. De kennis die ik vanuit verschillende gemeenten opdoe, gebruik ik om gemeenten te ondersteunen en te adviseren.”